piątek, 3 kwietnia 2015

nie zaprzestawaj czytać, słuchać i uczyć się

            nie zaprzestawaj czytać, słuchać i uczyć się 





to znów ja, znów o tym samym! 

co dziś przeczytałeś? pochwal się. poopowiadaj, zainteresuj. uwielbiam książki, które od pierwszych stron potrafią czytelnika przenieść w inną historię, rzeczywistość. jesteś bohaterem, utożsamiasz się z nim, przeżywasz emocje, których czasem nie doświadczasz w życiu, poznajesz nowe rzeczy, uczysz się, poszerzasz horyzonty, usuwasz granice, nie tworzysz ram, otwierasz się na nowe. zwiększasz słownictwo, poprawia się Twój sposób komunikowania, wpływasz na swoją inteligencję, rośnie i zaskakuje Cię Twoja wyobraźnia  - która często jest zabójczo lepsza niż wszelakie ekranizacje filmowe, stąd to rozczarowanie po wyjściu z kina. Rozmyślasz, analizujesz, zastanawiasz się - czego wynikiem mogą być zmiany w życiu. Czerpiesz z bohaterów, jesteś odważniejszy. Rozumiesz siebie i swoją naturę. Udoskonalasz się i na pewno znasz to przedziwne, urocze uczucie, które pojawia się w momencie przeczytania ostatniego zdania kończącego książkę. 



Obecnie wtapiam się w książkę pt. ,,sputnik sweetheart'' Haruki Murakami. Pierwsza książka tego autora w moich rękach, co niezmiernie mnie cieszy - tyle dobroci przede mną. Zakupiłam ją z prostego powodu. Znalazłam korzystną ofertę na stronie www.taniaksiazka.pl - później zaczerpnęłam informacji na portalu www.lubimyczytac.pl i klik - książka była w koszyku. Cenię biblioteki, skarbnicę cudowności, tylko... książki, to ja wolę mieć dla siebie. Całe. Niech leżą na półce, na strychu, ale czuję się z nimi po prostu dobrze. Żaden minimalizm! Wręcz przeciwnie. Każda nowa, nabyta - napawa mnie szczęściem, a gdy ich liczba rośnie, szczęście się powiększa. Niektóre kobiety wchodzą w taki stan, posiadając coraz pokaźniejszą sumę nowych torebek, butów czy innych akcesoriów. 




Miłej lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz