czwartek, 17 kwietnia 2014

Niezależność finansowa 1


1. Czujesz się spełniony i niezależny finansowo? 


2. Starasz się, by Twoje życie stało się dziełem sztuki? 


3. Potrafisz wykorzystać swoją największą potęgę, pasję do osiągnięcia satysfakcji?


Mam 22 lata, pracuję, studiuję i jestem na najlepszej drodze do osiągnięcia tego wszystkiego, o czym pisałam wyżej. Jak to robię? Po prostu wierzę.



Wierzę w osiągnięcie moich własnych, wymarzonych, ZAPISANYCH celów. Inspirowałam się przez całą moją drogę, by być w tym miejscu, w którym jestem - za sprawą dobrych książek, autorów moich autorytetów w tej dziedzinie, filmów oraz ludzi, którzy mnie otaczają i są niesamowitą inspiracją pod każdym względem. 


Podzielę się z Wami filmem, który zobaczyłam zaraz po przeczytaniu książki o tym samym tytule.  


http://www.filmweb.pl/film/Sekret-2006-408150   


Chciałabym, by Was, dążących do niezależności i spełnienia było jak najwięcej. Chciałabym motywować się razem z Wami, dzielić sukcesami i być może organizować wspólne spotkania?  



Zapraszam w krainę pięknego - Naszego życia. 



O. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz