piątek, 27 lutego 2015

VIMEO cz. 1

Bywają momenty, w których ślepo przeglądam różne strony, nie darząc ich większym zainteresowaniem. Tysiące informacji przebiega mi przez ekran, a ja zjeżdżam niżej i niżej i niżej... W pewnej chwili zerkam na zegarek i czuję to podłe uczucie, które daje mi do zrozumienia, że znowu internet wraz z jego błahostkami pochłonął mnie całkowicie, przepadłam na długie godziny, a pożytku z tego żadnego. Z pewnym wyjątkiem. Tym wyjątkiem jest strona vimeo.com na której każdy zjazd niesie mi coś, co zapamiętuje na długo, co mnie inspiruje i doprowadza do momentu, w którym nie czuję tego podłego uczucia marnowania czasu.
Pragnę podzielić się jednymi z lepszych, jak dla mnie, konsków* tego, co świat vimeo ma nam do zaoferowania.


Oto one:

1. Jak dla mnie mistrzostwo nad mistrzostwami. Montażowy majstersztyk. Inspiracja numer jeden. Głos, dźwięk, zdjęcia - wszystko na tak! Jeśli kiedykolwiek w świecie dojdę do momentu, w którym takie filmy robić będę na porządku dziennym - będę osobą bardzo zachwyconą. Leonardo Dalessandri - ogromny ukłon w Twoją stronę. 

Watchtower of Turkey from Leonardo Dalessandri on Vimeo.

2. Glance. Ponieważ można chwilę pomyśleć, zastanowić się. 
3. Bo o takim życiu marzę. 

MOVE from Rick Mereki on Vimeo.

4. Bart Pogoda.


Camper Life. Norway from Bart Pogoda on Vimeo.

5. Świat motocykli. Tutaj film wyróżniony z powodu wprowadzania mnie w bardzo pozytywny nastrój. Świetny klimat, maszyny, muzyka. 

The Roadery Motorcycle Touring Company from The Roadery on Vimeo.


Ładnie proszę o przesłanie Waszych, z jakiegoś powodu, ulubionych filmów. Może staną się również i moimi? Dawki dobrego, ruchomego obrazu nigdy dosyć.




PS 
zdjęcie mojego autorstwa 
nawiązuje do ostatniego, wrzuconego przeze mnie filmu z vimeo, ale o tym innego dnia...

ślę pozdrowienia
Myosotis 

* konski - fragmenty, kawałki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz